Hej alla vänner!

Jag hoppas att ni nu har firat kungens födelsedag samt helgonet Valborg så att vi kan sopa undan de små detaljerna. Nu börjar på riktigt våren att komma fram i en.
I dag har det släpats, skurats samt möblerats på altanen. Det skulle grillas med hela familjen. Carro och Crille var hemma, Emis lyckades också dyka upp och bäst av allt var att hon hade med sig min älskade bil. Den vita Toyotan, det är nånting i hästväg det, så fort man bara nuddar gasen så vips är man uppe i 80 knyck. Underbart istället för taxen mersedec " jag är tax och kommer strax" Marie Strömbergs uttryck. Mor och far kom också till grillningen och vi andra tre som bara ätit rester hela veckan vi fick också vara med.  Mycket trevligt samt soligt slut på denna dag.
Imorgon är vi bortbjudna till våra grannar så Tina och jag har varit och kollat utbudet på blommor, vi enades tillslut om en korg med eget hopplock samt fick jag dit en liten gul fjäril och som toppen på det hela en liten näpen bandrosett runt korgens handtag. Oh, va tjusigt tänker ni väl och om ni inte gör det så måste ni tänka om. I natt jobbar jag så jag känner riktigt längtan till morgondagens party då blir det mycket skratt okey då även endel flams men framförallt god mat och goa vänner sedan sitter det inte helt fel med ett glas gott vin till. Man råkes/ kattis.




Kommentarer
Postat av: Emis

Vad duktig du är, har du lyckats lägga uppn ett inlägg helt på egen hand? :) Puss och kram!

2009-05-02 @ 16:42:50
Postat av: Marianne "stigfinnaren"

När kommer det något nytt? Jag är trött på de här gamla hamburgarna som väl är överstekta vid det här laget.

2009-05-07 @ 16:31:41
Postat av: Marianne "stigfinnaren"

När kommer det något nytt? Jag är trött på den här gamla hamburgaren som väl är överstekt vid det här laget.

2009-05-07 @ 16:33:49
Postat av: Sambon

Marianne, du ska inte ha för höga förväntningar på uppdateringarna.....skulle tro att den omnämnda toyotan både har havererat och avyttrats till metallåtervinning innan det 10:e inlägget skrivs...

2009-05-07 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0