Hallå!!!

Här kommer glada hälsningar från bloggmormor ( man är för gammal för sånt här)
Våren har så sakteligt börjat komma smygande inpå en. Nu riktigt spritter det i en att få börja vårstäda, kasta grejer, plocka bortvinterkläderna samt vädra garderoberna. Det tror jag att man snart är ensam om alltså det här att vädra kläderna, allt i garderoben åker ut och hängs ute i vårluften så länge som man har lust eller har man har minne till. 


Jag brukar varje vår pillra med småfrön och ha många sorter, mycket kul. Sedan kan man jämföra sig med typ Karina Johansson, för hon är så petnoga med allt hon gör så även med hennes frön ( blommor brukar det sällan komma upp för henne, det liksom stannar på fröstadiet, mycket kul)
Men i år blir det inga frön i detta hus. Pappa har haft en hjärtinfarkt och det har varit mycket krångel runt det. Jag nämner det min käre kusin sa  - Var det nödvändigt att få alla komplikationer som fanns? Ja, så kändes det faktiskt men pappsen klarade det och nu går han under namnet Stållindström.
Ja livet känns underbart får se hur det känns efter torsdagen när jag skall på lönesamtal med chefen. Ha det alla nära och kära.



Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen!

Vad kul att du skriver min vän. Synd att jag inte kan smittas av vädringssjukan för det skulle behövas hos mig det. Hälsa Stållindström jättemycket från mig. Du sätter inte ut dina fina tagetes redan va?

Kram Karin

2009-04-22 @ 14:31:27
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej mammis! Tur att jag hjälpte dig steg för steg igår så du lyckades få upp ett inlägg. Snart klarar du detta på egen hand :) Puss och kram

2009-04-22 @ 20:22:31
Postat av: Karin

Emmelie bra jobbat! Din mamma kommer att älska bloggen bara hon ger den en chans, I know it!

2009-04-22 @ 21:47:27
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Sambon

Emelie, ha inte för stora förhoppningar....

2009-04-25 @ 19:58:37
Postat av: Katri

Det sprider sig, att du har en blogg!! Kul. Börjar du längta till fjällvandringen? Följa nån kraftledning eller så?

2009-04-28 @ 12:57:19
Postat av: Katri

Det sprider sig, att du har en blogg. Kul!! Börjar du längta till fjällvandringen? Följa nån kraftledning eller så?

2009-04-28 @ 13:01:46
Postat av: Marianne "stigfinnaren"

Ryktet går här på kontinenten att det finns en blogg man bar inte får missa. Men det är tydligen lite si och så med uppdateringen. Iallafall snygga vattenkannor. Behöver man mer än en? Jag har köpt geléiläggssulor till vandringskängorna så nu bär det snart av.

2009-04-28 @ 17:57:40
Postat av: Karin

Bär ni mig i år på vandringen eller?

2009-04-28 @ 19:43:31
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0